Jan Alexis Nielsen
Institutleder
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-2596-4880
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2011
Co-opting Science: A preliminary study of how students invoke science in value-laden discussions
Nielsen, Jan Alexis, 2011, I: International Journal of Science Education. 34, 2, s. 275-299Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Co-opting Science: A Study of How Students Invoke Science in Socio-Scientific Discussions.
Nielsen, Jan Alexis, 2011.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
On the Different Functions of Science Content in Socio-scientific Discussions.
Nielsen, Jan Alexis, 2011.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34503409
Flest downloads
-
3782
downloads
Assessment of Innovation Competency: A Thematic Analysis of Upper Secondary School Teachers’ Talk
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3040
downloads
Rapport fra arbejdsgruppe for prøveformer der tester innovationskompetencer i gymnasiet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
2807
downloads
Evaluering af projektet Gymnasiet tænkt forfra 2012-2015
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet