Helle Mathiasen
Professor emerita
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Center for Digital Education
Medlem af:
Didaktik og digitale medier
- 2015
- Udgivet
Technology As An Agent Of Change: Variation In Teaching, Assignment and Assessment Forms
Mathiasen, Professor, Degn, H. & Thomsen, M. B., 8 sep. 2015.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyond learning
Fosssland, T. (red.), Mathiasen, Professor (red.) & Solberg, M. (red.), 16 feb. 2015, Routledge. 205 s. (Routlegde Research in Higher Education).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Concluding remarks
Mathiasen, Professor & Solberg, M., 16 feb. 2015, Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyond learning. Fossland, T., Mathiasen, H. & Solberg, M. (red.). London, New York, s. 194-197 (Routlegde Research in Higher Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Introduction
Fossland, T., Mathiasen, Professor & Solberg, M., 16 feb. 2015, Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyond learning. Fossland, T., Mathiasen, H. & Solberg, M. (red.). s. 1-5 (Routlegde Research in Higher Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Net-based environments: Creating conditions for communication
Mathiasen, Professor, 16 feb. 2015, Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyound learning. Fossland, T., Mathiasen, H. & Solberg, M. (red.). London , New York: Routledge, s. 19-27 9 s. (Routlegde Research in Higher Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Net-based guerrilla didactics
Bengtsen, S. S. E., Mathiasen, Professor & Dalsgaard, C., 16 feb. 2015, Academic Bildung in Net-based Higher Education: Moving beyond learning. Fossland, T., Mathiasen, H. & Solberg, M. (red.). London, New York: Routledge, s. 107-127 20 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Digital Voting Systems and Communication in Classroom Lectures: an empirical study based around physics teaching at bachelor level at two Danish universities
Mathiasen, Professor, 15 feb. 2015, I: Journal of Interactive Media in Education. 2015, 1, 7 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
It. Eleverne har gavn af den nye teknologi: Brugen af it I de gymnasiale uddannelser giver muligheder for nytænkning af rammer og præmisser
Mathiasen, Professor, 1 feb. 2015, I: Politikens analyse.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
ID: 126137628
Flest downloads
-
659
downloads
Undervisningsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser 2. runde, 2011-2012: Hovedrapport 2012
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
659
downloads
Udviklingsprojektet "Det virtuelle gymnasium", Bind II: Følgeforsningsrapport 1, skoleåret 2002/2003, Bind II
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
-
531
downloads
Anvendelse af digitale undervisningsmaterialer i AVU, HF og gymnasiet: en forskningsrapport om Projekt e-læring
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning