Britta Eyrich Jessen
Adjunkt
- 2017
- Udgivet
Matematikbroen: - Fra Grundskole til Gymnasium
Jessen, Britta Eyrich, Holm, Christine & Winsløw, Carl, 6 apr. 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 62 s. (IND’s Skriftserie).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Formidling
- Udgivet
HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?
Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 37, (2/3), s. 217-245 2.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Matematikbroen: brobygning for elever gennem efteruddannelse for lærere
Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, 2017, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017, 3, s. 39-59Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser: Hvad kan forskningen fortælle?
Mathiasen, Professor & Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Samfundsoekonomen. 3Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education: a Praxeological and Explorative study
Jessen, Britta Eyrich, 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 214 s. (IND's Skriftserie).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- Udgivet
The Theory of Didactical Situations
Jessen, Britta Eyrich, 2017, PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED TEACHING. Winsløw, C., Bašić, M., Bos, R., Cafuta, K., Dolinar, G., Doorman, M., Drijvers, P., Milin Šipuš, Ž., Praprotnik, S., Rajh, S., Sirnik, M., Suban, M. & Špalj, E. (red.). s. 29-46 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
- Udgivet
What is Inquiry Based Mathematics Teaching?
Jessen, Britta Eyrich, 2017, MERIA PRACTICAL GUIDE TO INQUIRY BASED MATHEMATICS TEACHING. Winsløw, C., Bašić, M., Bos, R., Cafuta, K., Dolinar, G., Michiel Doorman, M., Drijvers, P., Milin Šipuš, Ž., Praprotnik, S., Rajh, S., Sirnik, M., Suban, M. & Špalj, E. (red.). s. 4-16 13 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
ID: 36080400
Flest downloads
-
285
downloads
HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
207
downloads
Questioning the world by questioning the exam
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
104
downloads
Teachers learning to design and implement mathematical modelling activities through collaboration
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet