Adrienne Lorelei Traxler
Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0003-2725-0686
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Sentiment and thematic analysis of faculty responses: Transition to online learning
Green, C., Brewe, E., Mellen, J., Traxler, Adrienne Lorelei & Scanlin, S., 2024, I: Physical Review Physics Education Research. 20, 1, 15 s., 010151.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 315132727
Flest downloads
-
10
downloads
Characterizing active learning environments in physics using latent profile analysis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
10
downloads
Characterizing active learning environments in physics using network analysis and classroom observations
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt