Frederik Voetmann Christiansen

Frederik Voetmann Christiansen

Lektor


  1. 2024
  2. Afsendt

    Incorporating dialogue in laboratory teaching

    Seery, M., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 18 jun. 2024, (Afsendt) I: Analytical and Bioanalytical Chemistry.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    10 Guiding principles for learning in the laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Integration af forskning og undervisning: En guide når du planlægger et kursus

    Ryberg, Marie L. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2024, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 17 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notesUndervisning

  5. Udgivet

    Pharmacy students' process of learning of real patients in a simple first-person perspective patient simulation exercise: A qualitative analysis

    Kaae, Susanne, Andersen, A., Gammelgaard, Bente, Christiansen, Frederik Voetmann & Buhl, Caroline, 2024, I: Currents in Pharmacy Teaching and Learning. 16, 10, 12 s., 102153.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    What denotes progression in laboratory learning? Analysing a pharmaceutical bachelor programme

    Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2024, I: Pharmacy Education. 24, 1, s. 200-212

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 1301949