Frederik Voetmann Christiansen
Lektor
- 2024
- Afsendt
Incorporating dialogue in laboratory teaching
Seery, M., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 18 jun. 2024, (Afsendt) I: Analytical and Bioanalytical Chemistry.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
10 Guiding principles for learning in the laboratory
Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Integration af forskning og undervisning: En guide når du planlægger et kursus
Ryberg, Marie L. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2024, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 17 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
- Udgivet
Pharmacy students' process of learning of real patients in a simple first-person perspective patient simulation exercise: A qualitative analysis
Kaae, Susanne, Andersen, A., Gammelgaard, Bente, Christiansen, Frederik Voetmann & Buhl, Caroline, 2024, I: Currents in Pharmacy Teaching and Learning. 16, 10, 12 s., 102153.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What denotes progression in laboratory learning? Analysing a pharmaceutical bachelor programme
Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2024, I: Pharmacy Education. 24, 1, s. 200-212Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Pharmacy students' conceptions of theory-practice relation in the analytical chemistry laboratory: a phenomenographic study
Finne, Laura Teinholt, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Chemistry Education Research and Practice. 24, 2, s. 428–436Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Teacher Intentions vs Student Perception of Feedback on Laboratory Reports
Jørgensen, Jonas Tarp, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2023, I: Journal of Chemical Education. 100, 10, s. 3764–3773Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Pedersen, M. I., Gammelgaard, Bente, Christiansen, Frederik Voetmann & Nielsen, Jan Alexis, 2022, I: Review of Education. 10, 2, 41 s., e3360.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
ID: 1301949
Flest downloads
-
1667
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
866
downloads
Students individual engagement in GIS
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
799
downloads
Projektabejdspædagogik: Om tre tolkninger af det problemorienterede projektarbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning