Hendra Y. Agustian

Hendra Y. Agustian

Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt

Medlem af:


    1. 2024
    2. Afsendt

      Incorporating dialogue in laboratory teaching

      Seery, M., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 18 jun. 2024, (Afsendt) I: Analytical and Bioanalytical Chemistry.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. E-pub ahead of print

      Pupil’s role in educational design: Exploring what it means to have a say in primary school

      Agustian, Hendra Y., 15 maj 2024, (E-pub ahead of print) I: European Journal of Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Afsendt

      "I feel like a real chemist right now": Epistemic affect in the chemistry laboratory

      Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Niemann, Jonas, mar. 2024, (Afsendt) I: Science Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Under udarbejdelse

      Striving to learn to do good science in the laboratory

      Agustian, Hendra Y., Gammelgaard, Bente, Rangkuti, Muhammad Aswin & Ryberg, Marie L., mar. 2024, (Under udarbejdelse) I: Science Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      10 Guiding principles for learning in the laboratory

      Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Afsendt

      Demonstrations as a part of inquiry-based science teaching: Potentials and critical reflections

      Agustian, Hendra Y., 2024, (Afsendt) I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Methodological rigor in laboratory education research

      Agustian, Hendra Y., 2024, I: Laboratories. 1, 1, s. 74-86 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Under udarbejdelse

      Multidimensional learning as a theoretical lens

      Agustian, Hendra Y. & Gane, B. D., 2024, (Under udarbejdelse) I: European Journal of Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    10. Udgivet

      On problematizing the epistemic and axiological nexus of post-normal science education

      Agustian, Hendra Y., 2024.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    11. E-pub ahead of print

      The critical role of understanding epistemic practices in science teaching using wicked problems

      Agustian, Hendra Y., 2024, (E-pub ahead of print) I: Science & Education.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 230950558