Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- 2024
Creating Collaborative Infrastructures for Interdisciplinary Higher Education: Potentials, Possibilities, and Pitfalls
Ellemose Lindvig, Katrine (Inviteret foredragsholder)
18 jun. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2019
Udvikling af en ny 'It-didaktik' inden for erhvervsuddannelserne
Ellemose Lindvig, Katrine (Oplægsholder)
3 dec. 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
The loud and soft voices of interdisciplinarity - or how to align policy and pedagogical practice?
Ellemose Lindvig, Katrine (Keynote)
7 nov. 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Danmarks Læringsfestival
Ellemose Lindvig, Katrine (Oplægsholder) & Hoppe, A. (Oplægsholder)
13 mar. 2019Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2018
'How to align intended and realised interdisciplinarity in teaching?
Ellemose Lindvig, Katrine (Inviteret foredragsholder)
7 dec. 2018Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Creating Interdisciplinarity within Monodisciplinary Structures
Ellemose Lindvig, Katrine (Keynote)
6 mar. 2018Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 40103699
Flest downloads
-
94
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
68
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet