Lars Ulriksen
Professor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Medlem af:
- 2024
Naturvidenskab og almendannelse – en eller to? Udad og indad
Ulriksen, Lars (Andet)
14 maj 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Francesco De Zuani Cassina
Ulriksen, Lars (Vært)
3 jan. 2024 → 30 apr. 2024Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
Vera Sprangler
Ulriksen, Lars (Vært)
3 jan. 2024 → 22 mar. 2024Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
- 2023
SRHE International Research Conference, 2023
Ulriksen, Lars (Deltager)
6 dec. 2023 → 8 dec. 2023Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Sprog i undervisningen - mellem sprog, kultur og pædagogik
Ulriksen, Lars (Oplægsholder) & Nissen, Camilla Falk Rønne (Oplægsholder)
2 nov. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Institut for Naturfagenes Didaktik (Organisation)
Ulriksen, Lars (Medlem)
10 okt. 2023 → 13 nov. 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Centre Educational Development, Aarhus Universitet (Ekstern organisation)
Ulriksen, Lars (Medlem)
25 aug. 2023 → 17 nov. 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Carolina De Barros Vidor
Ulriksen, Lars (Vært)
19 jun. 2023 → 21 jun. 2023Aktivitet: Vært for en besøgende - typer › Vært for en akademisk besøgende
Relationers betydning i studerendes valg i bacheloruddannelsen
Ulriksen, Lars (Andet)
25 maj 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Talk at Science Education Seminars: Students' experiences and student identities in science education
Ulriksen, Lars (Andet)
11 maj 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 914786
Flest downloads
-
4428
downloads
Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1360
downloads
To Choose or Not to Choose Science: Constructions of desirable identities among young people considering a STEM higher education programme
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1165
downloads
A journey of negotiation and belonging: understanding students' transition to science and engineering in higher education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet