Liv Nøhr
Ph.d.-stipendiat
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0009-0007-9854-1030
Flest downloads
-
43 downloadsUdgivet
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
-
21 downloadsUdgivet
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
18 downloadsUdgivet
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
10 downloadsUdgivet
Towards designing a comparative survey for implementing PCT in Danish, Swedish, and English K-9 mathematics education
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 245404820
Flest downloads
-
43
downloads
Teacher development in computational thinking and student performance in mathematics: a proxy-based TIMSS study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
21
downloads
Underviseres digitale undervisningskompetencer post-corona
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
18
downloads
Fra nødundervisning til bæredygtig digital undervisning: Hvordan underviseres erfaring hænger sammen med behov for organisatorisk understøttelse
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet