Rie Hjørnegaard Malm
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
- 2024
- Afsendt
Incorporating dialogue in laboratory teaching
Seery, M., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 18 jun. 2024, (Afsendt) I: Analytical and Bioanalytical Chemistry.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
10 Guiding principles for learning in the laboratory
Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, I: Chemistry Education Research and Practice. 25, 2, s. 383-402Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
What denotes progression in laboratory learning? Analysing a pharmaceutical bachelor programme
Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Gammelgaard, Bente & Christiansen, Frederik Voetmann , 2024, I: Pharmacy Education. 24, 1, s. 200-212Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
The Spatial Dimension of Practical Work: Mechanisms of Exclusion in Fieldwork and Lab-based teaching in Higher Education
Malm, Rie Hjørnegaard & Ryberg, Marie L., 2023. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Doing Geoscience: Negotiations of Science Identity Among University Students When Learning in the Field
Madsen, Lene Møller & Malm, Rie Hjørnegaard, 2022, Science Identities: Theory, method and research. Holmegaard, H. & Archer, L. (red.). Springer, s. 141-161 (Contributions from Science Education Research, Bind 12).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
Developing an Arctic Geology course: exploring the role of fieldwork in a challenging learning space
Malm, Rie Hjørnegaard, 15 sep. 2021, I: Uniped.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events
Madsen, Lene Møller, Evans, Robert Harry & Malm, Rie Hjørnegaard, aug. 2021, The role of out-of-school science education in addressing wicked problems. Dillon, J., Achiam, M. & Glackin, M. (red.). 1 udg. Cham: Springer, s. 167-188 22 s. (Contributions from Science Education Research).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Using digital outcrops to make the high Arctic more accessible through the Svalbox database
Senger, K., Betlem, P., Birchall, T., Buckley, S. J., Coakley, B., Eide, C. H., Flaig, P. P., Forien, M., Galland, O., Gonzaga, L., Jensen, M., Kurz, T., Lecomte, I., Mair, K., Malm, R. H., Mulrooney, M., Naumann, N., Nordmo, I., Nolde, N., Ogata, K. & 3 flere, , 2021, I: Journal of Geoscience Education. 69, 2, s. 123-137 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 93713513
Flest downloads
-
753
downloads
Geologisk feltundervisning, læring og motivation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
449
downloads
Mødet med Nanoscience: En undersøgelse af studerendes oplevelser, interesser og veje ind på første år på nanoscience, Københavns Universitet.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
175
downloads
Det første år på Naturressourcer: En undersøgelse af studerendes oplevelser på det første år af bacheloruddannelsen i Naturressourcer på Københavns Universitet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet