Sofie Kobayashi
Ekstern lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-3001-9496
Flest downloads
-
1667 downloadsUdgivet
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
-
600 downloadsUdgivet
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
126 downloadsUdgivet
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
100 downloadsUdgivet
Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
85 downloadsUdgivet
Framing doctoral supervision as formative assessment
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6079062
Flest downloads
-
1667
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
600
downloads
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
126
downloads
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet