Flyder dåsen? – videnskabsteori fra første dag
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
I denne artikel præsenteres en lektionsplan for undervisning i
videnskabsteori, naturfagsidentitet og hypotesedannelse, som
kan bruges første dag på et kemi C–, NF– eller grundforløbshold
med et omfang på 3 x 45 minutter baseret på 6F–modellen.
videnskabsteori, naturfagsidentitet og hypotesedannelse, som
kan bruges første dag på et kemi C–, NF– eller grundforløbshold
med et omfang på 3 x 45 minutter baseret på 6F–modellen.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | LMFK-Bladet |
Vol/bind | 44 |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 32-35 |
Antal sider | 3 |
ISSN | 0906-0855 |
Status | Udgivet - 2022 |
Eksternt udgivet | Ja |
Links
- https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet
Accepteret manuskript
ID: 319905280