Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger
Research output: Book/Report › Report › Commissioned
Documents
- FremtidensUddannelser
Final published version, 309 KB, PDF document
Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.
De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Undervisningsministeriet |
Edition | 1 |
Number of pages | 94 |
ISBN (Print) | 87-603-2382-5 |
ISBN (Electronic) | 87-603-2384-1 |
Publication status | Published - 2004 |
Series | Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie |
---|---|
Number | 2 |
ISSN | 1399-2279 |
Number of downloads are based on statistics from Google Scholar and www.ku.dk
No data available
ID: 11008169