Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder: Hvidbog baseret på DUN-konferencen 30.-31. maj 2011
Research output: Book/Report › Report › Communication
Standard
Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder : Hvidbog baseret på DUN-konferencen 30.-31. maj 2011. / Horst, Sebastian; Jensen, Ane; Johannsen, Bjørn Friis; Holm, Christine; Troelsen, Rie.
2011. 60 p. (IND's Skriftserie; No. 22).Research output: Book/Report › Report › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder
T2 - Hvidbog baseret på DUN-konferencen 30.-31. maj 2011
AU - Horst, Sebastian
AU - Jensen, Ane
AU - Johannsen, Bjørn Friis
AU - Holm, Christine
AU - Troelsen, Rie
PY - 2011
Y1 - 2011
N2 - Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN) afholdt sin årlige konference i 2011 den 30.-31. maj med temaet “Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder”. På konferencen arbejdede ca. 100 personer fra alle niveauer i universitetsverdenen på at beskrive hvordan vi kan skabe bedre udvikling af universitetsundervisning. Med denne hvidbog forsøger vi at viderebringe diskussionerne og resultaterne fra konferencen. Formålet med hvidbogen er således at kvalificere diskussionen af hvordan vi forbedrer vores universitetsuddannelser i Danmark gennem udvikling.
AB - Dansk Universitetspædagogisk Netværk (DUN) afholdt sin årlige konference i 2011 den 30.-31. maj med temaet “Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder”. På konferencen arbejdede ca. 100 personer fra alle niveauer i universitetsverdenen på at beskrive hvordan vi kan skabe bedre udvikling af universitetsundervisning. Med denne hvidbog forsøger vi at viderebringe diskussionerne og resultaterne fra konferencen. Formålet med hvidbogen er således at kvalificere diskussionen af hvordan vi forbedrer vores universitetsuddannelser i Danmark gennem udvikling.
M3 - Rapport
T3 - IND's Skriftserie
BT - Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder
ER -
ID: 33590733