Gymnasiet Tænkt Forfra IND deltager i følgeforskning og evaluering af Region Hovedstadens projekt Gymnasiet Tænkt Forfra.
PROFILES Projektet sigter på at udbrede undersøgelsesbaseret naturfagsundervisning (UBNU) – det der på…
PreSEES (Preparing Science Educators for Everyday Science) PreSEES var et EU-projekt, der havde som mål at forberede fremtidens undervisere i de…
Unges valg, fravalg og fastholdelse på de tekniske og naturvidenskabelige uddannelser En undersøgelse af de unges valg af videregående uddannelse, særligt valg og fravalg af de…
S-TEAM projektet (Science-Teacher Education Advanced Methods) S-TEAM projektet undersøgte og sammenholdt den nyeste viden om naturfagsdidaktik med praktisk…
IRIS - Interesser og rekruttering til tekniske og naturvidenskabelige uddannelser Faktorer som påvirker rekruttering, fastholdelse og ligestilling mellem kønnene på videregående…
Lektionsstudiers funktion i matematiklærerinduktion Projektet falder inden for matematikkens didaktik og drejer sig om matematiklærerviden og dens…
VAP, Validering af PISA Science Formålet med VAP-projektet var at placere PISA 2006-Science undersøgelsen i en dansk kontekst. Som…
SETAC - Science Education As a Tool for Active Citizenship EU-projektet "SETAC" (Science Education As a Tool for Active Citizenship) søgte at forbedre elevers…
GIS som fagprofil Hvordan skaber de studerende en fagprofil? Med henblik på at udvikle en teoretisk model samt på at…