Frederik Voetmann Christiansen
Lektor
ORCID: 0000-0002-6743-9881
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2009
- Udgivet
Development of personal desiderata while learning GIS
Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2009, Frontiers in Science Education Research: Proceedings of the Frontiers in Science Education Research Conference 22 - 24 March 2009, Famagusta, North Cyprus. Bisel, A. & Garib, M. U. (red.). Eastern Mediterranean University Press, s. 441-450 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Effectiveness of design: training university teachers through integration of theory and practice
Rump, Camilla Østerberg, Christiansen, Frederik Voetmann , Evans, Robert Harry, Madsen, Lene Møller & Ulriksen, Lars, 2009. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Technology and science: Epistemology, rationality and the empirical turn
Friis, Jan Kyrre Berg Olsen (red.), Christiansen, Frederik Voetmann (red.), Pedersen, S. A. (red.), Riis, S. (red.), Hansen, P. G. (red.) & Jørgensen, U. (red.), 2009, Dordrecht: Springer. 179 s. (Synthese - An international journal for epistemology, methodology and philosophy of science; Nr. 3, Bind 168).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Technology and science: epistemology, rationality and the empirical turn
Friis, Jan Kyrre Berg Olsen & Christiansen, Frederik Voetmann , 2009, I: Synthese. 168, 3, s. 313-318 6 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Using teacher training courses as levers for faculty educational development -an example from the University of Copenhagen
Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg & Madsen, Lene Møller, 2009, Frontiers in Science Education Research Conference: Proceedings of the Frontiers in Science Education Research Conference 22 - 24 March 2009, Famagusta, North Cyprus. Bilsel, A. & Garib, M. U. (red.). Eastern Mediterranean University Press, s. 531-540 9 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 1301949
Flest downloads
-
1667
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
866
downloads
Students individual engagement in GIS
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
800
downloads
Projektabejdspædagogik: Om tre tolkninger af det problemorienterede projektarbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning