Rie Hjørnegaard Malm
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-4323-3491
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2021
Developing an Arctic Geology course: exploring the role of fieldwork in a challenging learning space
Malm, Rie Hjørnegaard, 15 sep. 2021, I: Uniped.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events
Madsen, Lene Møller, Evans, Robert Harry & Malm, Rie Hjørnegaard, aug. 2021, The role of out-of-school science education in addressing wicked problems. Dillon, J., Achiam, M. & Glackin, M. (red.). 1 udg. Cham: Springer, s. 167-188 22 s. (Contributions from Science Education Research).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Using digital outcrops to make the high Arctic more accessible through the Svalbox database
Senger, K., Betlem, P., Birchall, T., Buckley, S. J., Coakley, B., Eide, C. H., Flaig, P. P., Forien, M., Galland, O., Gonzaga, L., Jensen, M., Kurz, T., Lecomte, I., Mair, K., Malm, R. H., Mulrooney, M., Naumann, N., Nordmo, I., Nolde, N., Ogata, K. & 3 flere, , 2021, I: Journal of Geoscience Education. 69, 2, s. 123-137 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 93713513
Flest downloads
-
753
downloads
Geologisk feltundervisning, læring og motivation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
449
downloads
Mødet med Nanoscience: En undersøgelse af studerendes oplevelser, interesser og veje ind på første år på nanoscience, Københavns Universitet.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
175
downloads
Det første år på Naturressourcer: En undersøgelse af studerendes oplevelser på det første år af bacheloruddannelsen i Naturressourcer på Københavns Universitet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet