Katia Bill Nielsen
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-7653-8646
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2023
- Udgivet
Following rhythms and changing pace: Students’ strategies in relation to time in higher education
Nielsen, Katia Bill & Ulriksen, Lars, 2023, I: Teaching in Higher Education. 28, 8, s. 1903–1917 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Hvem er museet (ikke) for?
Nielsen, Katia Bill, 2023, Fremtidens Museum: Teknologi, samfund og bæredygtig dannelse. Jensen, J. T., Aggerbeck, M., Bjerregaard, P. & Præstholm, B. (red.). Helsingør, s. 58-65 8 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Not quite the ideal student: mature students’ experiences of higher education
Gregersen, Andrea Fransiska Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: International Studies in Sociology of Education. 32, 1, s. 76–95Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
‘You have to ask the right questions': a spatial analysis of the sense of belonging within higher education computer science
Holmegaard, Henriette Tolstrup, Madsen, Lene Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: European Journal of Engineering Education. 48, 6, s. 1037-1050 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 186176372
Flest downloads
-
63
downloads
Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
56
downloads
Art-based Methods and Signs of Science Capital: Approaching Young Children’s Experiences and Relation to Science
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Tiden går så hurtigt: Studielivets tid og rytmer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet