Katia Bill Nielsen
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-7653-8646
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2024
- Udgivet
Coherence in courses taught by multiple teachers
Nielsen, Katia Bill, 3 jan. 2024, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2023. 1 udg. Copenhagen, Bind 19. s. 106-118 13 s. (Improving University Science Teaching and Learning; Nr. 1, Bind 19).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
- E-pub ahead of print
Choices and Wayfaring in Higher Education: Bachelor students’ movements between individual perspectives and institutional constraints
Nielsen, Katia Bill & Ulriksen, Lars, 2024, (E-pub ahead of print) I: Studies in Higher Education. 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Choosing (not) to be a chemistry teacher: Students’ negotiations of science identities at a research-intensive university
Nielsen, Katia Bill & Madsen, Lene Møller, 2024, I: European Educational Research Journal. 23, 4, s. 544-460 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 186176372
Flest downloads
-
63
downloads
Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Udgivet -
56
downloads
Art-based Methods and Signs of Science Capital: Approaching Young Children’s Experiences and Relation to Science
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Tiden går så hurtigt: Studielivets tid og rytmer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet