Marie Ryberg
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
ORCID: 0000-0002-0075-5572
Flest downloads
-
54 downloadsUdgivet
Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
17 downloadsUdgivet
Tvivlens goder: Hvordan sætter man rammen for den gode tvivl i forskningsbaseret undervisning?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
11 downloadsUdgivet
The Benefit of the Doubt: Rethinking critique in/of scientific knowledge
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
10 downloadsUdgivet
The Spatial Dimension of Practical Work: Mechanisms of Exclusion in Fieldwork and Lab-based teaching in Higher Education
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 252285296
Flest downloads
-
54
downloads
Intrinsically Disordered Proteins as an Instrument for Research-Integrating Teaching
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Tvivlens goder: Hvordan sætter man rammen for den gode tvivl i forskningsbaseret undervisning?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
11
downloads
The Benefit of the Doubt: Rethinking critique in/of scientific knowledge
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet