Rie Hjørnegaard Malm
Postdoc
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-4323-3491
Flest downloads
-
753 downloadsUdgivet
Geologisk feltundervisning, læring og motivation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
449 downloadsUdgivet
Mødet med Nanoscience: En undersøgelse af studerendes oplevelser, interesser og veje ind på første år på nanoscience, Københavns Universitet.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
175 downloadsUdgivet
Det første år på Naturressourcer: En undersøgelse af studerendes oplevelser på det første år af bacheloruddannelsen i Naturressourcer på Københavns Universitet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
54 downloadsUdgivet
Students’ negotiations of belonging in geoscience: experiences of faculty–student interactions when entering university
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
39 downloadsUdgivet
Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 93713513
Flest downloads
-
753
downloads
Geologisk feltundervisning, læring og motivation
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
449
downloads
Mødet med Nanoscience: En undersøgelse af studerendes oplevelser, interesser og veje ind på første år på nanoscience, Københavns Universitet.
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
175
downloads
Det første år på Naturressourcer: En undersøgelse af studerendes oplevelser på det første år af bacheloruddannelsen i Naturressourcer på Københavns Universitet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet