Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Standard
Kønnede udfordringer i folkeskolen : Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser. / Nielsen, Katia Bill; Holmegaard, Henriette Tolstrup.
I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik, Bind 2021, Nr. 1, 2021, s. 102-106.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
Harvard
Nielsen, KB & Holmegaard, HT 2021, 'Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser', MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik, bind 2021, nr. 1, s. 102-106.
APA
Nielsen, K. B., & Holmegaard, H. T. (2021). Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser. MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik, 2021(1), 102-106.
Vancouver
Nielsen KB, Holmegaard HT. Kønnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser. MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2021;2021(1):102-106.
Author
Bibtex
@article{71056c8147af4c02b5ded37ed3b6ef86,
title = "K{\o}nnede udfordringer i folkeskolen: Hvordan k{\o}nsforskningen kan bidrage til videre analyser",
author = "Nielsen, {Katia Bill} and Holmegaard, {Henriette Tolstrup}",
year = "2021",
language = "Dansk",
volume = "2021",
pages = "102--106",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "1",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Kønnede udfordringer i folkeskolen
T2 - Hvordan kønsforskningen kan bidrage til videre analyser
AU - Nielsen, Katia Bill
AU - Holmegaard, Henriette Tolstrup
PY - 2021
Y1 - 2021
M3 - Kommentar/debat
VL - 2021
SP - 102
EP - 106
JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
SN - 1604-8628
IS - 1
ER -
ID: 271564419