Using a wicked problem for inquiry-based fieldwork in high-school geology: addressing climate change and mass extinction events
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Dokumenter
- Madsen2021_Chapter_UsingAWickedProblemForInquiry-
Forlagets udgivne version, 957 KB, PDF-dokument
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | The role of out-of-school science education in addressing wicked problems |
Redaktører | Justin Dillon, Marianne Achiam, Melissa Glackin |
Antal sider | 22 |
Udgivelsessted | Cham |
Forlag | Springer |
Publikationsdato | aug. 2021 |
Udgave | 1 |
Sider | 167-188 |
Kapitel | 9 |
ISBN (Elektronisk) | 978-3-030-74266-9 |
Status | Udgivet - aug. 2021 |
Navn | Contributions from Science Education Research |
---|---|
ISSN | 2213-3623 |
Links
- https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-74266-9_9
Forlagets udgivne version
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 279153135