Carl Winsløw

Carl Winsløw

Professor

Medlem af:


    1. 2023
    2. Udgivet

      Didactics of Mathematics as a Field of Mathematical Research: The Anthropological Approach

      Winsløw, Carl, 2023, Mathematicians' Reflections on Teaching: A Symbiosis with Mathematics Education Theories. Stewart, S. (red.). Cham: Springer, s. 123-138 (Advances in Mathematics Education).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Lesson study in mathematics with TDS and RME as theoretical support: two cases from the European TIME project

      Jessen, Britta Eyrich, Bos, R., Doorman, M. & Winsløw, Carl, 2023, I: International Journal for Lesson and Learning Studies. 12, 1, s. 52-64

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Mathematical praxeologies in Chinese and Singaporean senior high school textbooks: the case of probability

      Wang, S., Xu, B. & Winsløw, Carl, 2023, s. 4221-4228. 9 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Stokastik

      Winsløw, Carl, 2023, NCUM - Nationalt Center for Udvikling af Matematikundervisning.

      Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

    6. Udgivet

      Teacher education at the University

      Bosch, M. & Winsløw, Carl, 2023, INDRUM 2022 proceedings. Trigeros, M., Barquero, B., Hochmuth, R. & Peters, J. (red.). Hannover: INDRUM - International Network on Didactical Reserach in University Mathematics, s. 464-467 4 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Technology in University Mathematics Education

      Winsløw, Carl, Bosch, M., González-Martin, A. & Huo, Rongrong, 2023, Handbook of digital resources in mathematics education. Pepin, B., Gueudet, G. & Choppin, J. (red.). Springer, s. 823-850 27 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    ID: 6486