Carl Winsløw
Professor
- 2024
Importance de la collaboration entre mathématiciens et didacticiens au sein de la formation du second degré
Winsløw, Carl (Andet)
2 jul. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Keynote: Modéliser le mathématique et le didactique: les modèles praxéologiques comme outil de recherche
Winsløw, Carl (Andet)
14 maj 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Keynote: Klein's second discontinuity - a fundamental problem in European research on mathematics education
Winsløw, Carl (Andet)
4 maj 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2023
Agencia Estatal de Investigación (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
15 okt. 2023 → 1 dec. 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
Western Norway University of Applied Sciences (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 apr. 2023 → 30 maj 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Teachers’ Inquiry in Mathematics Education
Winsløw, Carl (Andet)
23 feb. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
University of Agder (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 feb. 2023 → 30 apr. 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
What can ATD bring to research on University Mathematics Education?
Winsløw, Carl (Andet)
11 jan. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Université de Genève (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 jan. 2023 → 24 jan. 2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
University College VIA (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
2023Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
ID: 6486
Flest downloads
-
2775
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2039
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet