Carl Winsløw
Professor
Cand. scient. i matematik og fransk, Odense Universitet, 1991.
Ph.d. i matematik, Tokyo Universitet, 1994.
Adjunkt i matematik, Københavns Universitet, 1994-1997.
Forskningslektor i matematik, Københavns Universitet, 1998.
Lektor i matematik, Danmarks Lærerhøjskole, 1998-2000.
Lektor i matematikdidaktik, Danmarks Pædagogiske Universitet, 2000-2003.
Professor med særlige opgaver i naturvidenskabernes fagdidaktik, Københavns U., 2003-2007.
Professor i matematikdidaktik, Københavns U., fra 2007.
Sprogkundskaber
Dansk: modersmål
Fransk: flydende skriftligt og mundtligt
Engelsk: flydende skriftligt og mundtligt
Tysk: konversation og skriftlig perception
Japansk: konversation og nogen skriftlig perception
ID: 6486
Flest downloads
-
2775
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2039
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet