IND's skriftserie
I IND's skriftserie bringes tekster udarbejdet med deltagelse af IND-ansatte:
-
Rapporter fra forsknings- og udviklingsprojekter
-
Artikler produceret i forbindelse med seminarer, kurser og konferencer
-
Forskningsbaserede vejledninger, introduktionstekster, kompendier.
Udgivelserne i skriftserien kan downloades i pdf-format og i mange tilfælde også rekvireres i trykt udgave via print on demand. Se nærmere anvisning under de enkelte numre. Hvis der ikke er angivet mulighed for at bestille trykt udgave, kan nummeret muligvis og i den udstrækning det er på lager, rekvireres ved henvendelse til IND, kontakt ind@ind.ku.dk.
Vedrørende nye udgivelser, kontakt Christine Holm.
-
Nr. 65/2024 Digitalisation in Core Topic Teaching
-
Nr. 64/2023 Matematiske modeller i videnskab, samfund og undervisning: eksempler fra Kandidatuddannelsen i STEM-undervisning
-
Nr. 63/2022 Inquiry based mathematics education and lesson study
-
Nr. 62/2022 Teaching for Modelling Competence
-
Nr. 61/2022 Dinosaurs on Display and Dissemination of Paleontology
-
Nr. 60/2022 A Praxeological Study of Proportionality in Mathematics Lower Secondary Textbooks
-
Nr. 59/2022 Omlagt undervisning under corona-nedlukningen 2020
-
Nr. 58/2021 Teachers’ Practice and Knowledge on School Algebra with CAS
-
Nr. 57/2021 Smågruppeundervisning, forskningsbasering og forskningsintegration
-
Nr. 56/2020 Tilbage i STEM-pipelinen