Sofie Tidemand
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0003-0471-9277
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2018
- Udgivet
Teacher perspectives about using formative assessment
Evans, Robert Harry, Clesham, R., Dolin, Jens, Hošpesová, A., Jensen, S. B., Nielsen, Jan Alexis, Stuchlíková, I., Tidemand, Sofie & Žlábková, I., 2018, Transforming assessment: Through an interplay between practice, research and policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). Springer, s. 227-248 (Contributions from Science Education Research, Bind 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Transforming Assessment Research: Recommendations for Future Research
Nielsen, Jan Alexis, Dolin, Jens & Tidemand, Sofie, 2018, Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). Springer, s. 279-290 12 s. (Contributions from Science Education Research, Bind 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 143259673
Flest downloads
-
1400
downloads
The role of socioscientific issues in biology teaching – from the perspective of teachers
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
473
downloads
Evaluering af naturfaglige kompetencer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
92
downloads
A Matter of Content: Biology Teachers’ Understanding of Socioscientific Issues
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet