Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Standard

Naturklasseelevernes relationer til naturen : Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. / Andersen, A. M.; Troelsen, R. P.; Sølberg, Jan.

Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. red. / Erik Mygind. Museum Tusculanum, 2005. s. 122-158.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Harvard

Andersen, AM, Troelsen, RP & Sølberg, J 2005, Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. i E Mygind (red.), Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. Museum Tusculanum, s. 122-158.

APA

Andersen, A. M., Troelsen, R. P., & Sølberg, J. (2005). Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. I E. Mygind (red.), Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003 (s. 122-158). Museum Tusculanum.

Vancouver

Andersen AM, Troelsen RP, Sølberg J. Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. I Mygind E, red., Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. Museum Tusculanum. 2005. s. 122-158

Author

Andersen, A. M. ; Troelsen, R. P. ; Sølberg, Jan. / Naturklasseelevernes relationer til naturen : Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003. red. / Erik Mygind. Museum Tusculanum, 2005. s. 122-158

Bibtex

@inbook{91a75cbf62314c259958ba3ff4c52c79,
title = "Naturklasseelevernes relationer til naturen: Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse p{\aa} R{\o}dkilde Skole i K{\o}benhavn og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag p{\aa} folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003",
author = "Andersen, {A. M.} and Troelsen, {R. P.} and Jan S{\o}lberg",
year = "2005",
language = "Dansk",
pages = "122--158",
editor = "Erik Mygind",
booktitle = "Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse p{\aa} R{\o}dkilde Skole i K{\o}benhavn og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag p{\aa} folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003",
publisher = "Museum Tusculanum",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Naturklasseelevernes relationer til naturen

T2 - Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003

AU - Andersen, A. M.

AU - Troelsen, R. P.

AU - Sølberg, Jan

PY - 2005

Y1 - 2005

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 122

EP - 158

BT - Udeundervisning i folkeskolen: Et case studie om en naturklasse på Rødkilde Skole i København og virkningerne af en ugentlig obligatorisk naturdag på folkeskolens yngste klassetrin i perioden 2000-2003

A2 - Mygind, Erik

PB - Museum Tusculanum

ER -

ID: 125227866