IND's skriftserie
I IND's skriftserie bringes tekster udarbejdet med deltagelse af IND-ansatte:
-
Rapporter fra forsknings- og udviklingsprojekter
-
Artikler produceret i forbindelse med seminarer, kurser og konferencer
-
Forskningsbaserede vejledninger, introduktionstekster, kompendier.
Udgivelserne i skriftserien kan downloades i pdf-format og i mange tilfælde også rekvireres i trykt udgave via print on demand. Se nærmere anvisning under de enkelte numre. Hvis der ikke er angivet mulighed for at bestille trykt udgave, kan nummeret muligvis og i den udstrækning det er på lager, rekvireres ved henvendelse til IND, kontakt ind@ind.ku.dk.
Vedrørende nye udgivelser, kontakt Christine Holm.
-
Nr. 55/2019 Forestillinger om og veje til at blive gymnasielærer
-
Nr. 54/2018 Et bedre første år
-
Nr.53/2018 Registration of teaching activities in PURE
-
Nr. 52/2018 Creating Interdisciplinarity within Mono-disciplinary Structures
-
Nr. 51/2017 Communicating Knowledge of Plant Genetic Resources to the Public
-
Nr. 50/2017 Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education
-
Nr. 49/2017 Matematikbroen - Fra grundskole til gymnasium
-
Nr. 48/2017 Elevforudsætninger og faglig progression
-
Nr. 47/2016 Det første år på Naturressourcer
-
Nr. 46/2016 Educational design in math and science: The collective aspect