IND's skriftserie
I IND's skriftserie bringes tekster udarbejdet med deltagelse af IND-ansatte:
-
Rapporter fra forsknings- og udviklingsprojekter
-
Artikler produceret i forbindelse med seminarer, kurser og konferencer
-
Forskningsbaserede vejledninger, introduktionstekster, kompendier.
Udgivelserne i skriftserien kan downloades i pdf-format og i mange tilfælde også rekvireres i trykt udgave via print on demand. Se nærmere anvisning under de enkelte numre. Hvis der ikke er angivet mulighed for at bestille trykt udgave, kan nummeret muligvis og i den udstrækning det er på lager, rekvireres ved henvendelse til IND, kontakt ind@ind.ku.dk.
Vedrørende nye udgivelser, kontakt Christine Holm.
-
Nr. 25/2012 At dumpe på FARMA - en interviewundersøgelse
-
Nr. 24/2012 Supported by Stories
-
Nr. 23/2011 PISA 2006 Science testen og danske elevers naturfaglige formåen
-
Nr. 22/2011 Udvikling af universitetsundervisning - rammer, barrierer og muligheder
-
Nr. 21/2011 Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer
-
Nr. 20/2011: The Anthropological Theory of the Didactical
-
Nr. 19/2010: Exhibit Engineering - A new research perspective
-
Nr. 18/2010: Didactics as Design Science - peer reviewed papers from a PhD-course at the University of Copenhagen
-
Nr. 17/2008: Den naturfaglige evalueringskultur i folkeskolen - anden delrapport fra VAP-projektet
-
Nr. 16/2007: Evaluering af Matematik C på stx og hhx