IND's skriftserie
I IND's skriftserie bringes tekster udarbejdet med deltagelse af IND-ansatte:
-
Rapporter fra forsknings- og udviklingsprojekter
-
Artikler produceret i forbindelse med seminarer, kurser og konferencer
-
Forskningsbaserede vejledninger, introduktionstekster, kompendier.
Udgivelserne i skriftserien kan downloades i pdf-format og i mange tilfælde også rekvireres i trykt udgave via print on demand. Se nærmere anvisning under de enkelte numre. Hvis der ikke er angivet mulighed for at bestille trykt udgave, kan nummeret muligvis og i den udstrækning det er på lager, rekvireres ved henvendelse til IND, kontakt ind@ind.ku.dk.
Vedrørende nye udgivelser, kontakt Christine Holm.
-
Nr. 45/2016 Vedkommende undervisning - for hvem? Deltagerfaringer fra it-udviklingsprojekter - et elevperspektiv
-
Nr. 44/2016 Praxeologies and Institutional Interactions in the Advanced Science Teacher Education
-
Nr. 43/2016 Undervisningskontekst og præmisser for deltagelse - Ifølge elever og lærere
-
Nr. 42/2015 Matematikudredningen - Udredning af den gymnasiale matematiks rolle og udviklingsbehov udført efter opdrag fra Undervisningsministeriet
-
Nr. 41/2015 Geovidenskab - En undersøgelse af de første studenter
-
Nr. 40/2015 Science Moves - Report on a series of workshops where the public engage with scientific ideas through kinaesthetic models
-
Nr. 39/2015 Mathematics and Science: The relationships and disconnections between research and education - Papers from a doctoral course at the University of Copenhagen
-
Nr. 38/2015 Learning dynamics in doctoral supervision
-
Nr. 37/2014 Overgangsproblemer mellem grundskole og gymnasium i fagene dansk, matematik og engelsk
-
Nr. 36/2014 Kompendium: Inquiry Based Science Education